tirsdag 7. april 2015

Sitteunderlag

Så var påsken over og kvardagen i gang igjen. Det har vore ein deilig påske med både hytteferie og heimekos, heilt etter min smak. Eit par prosjekter er påbegynt i påsken men ikkje heilt ferdigstilte, så dei får vente med å komme på bloggen. Derimot fann eg fram igjen sitteunderlaget frå i fjor, som enda ikkje har fått sin hederlige omtale her inne.


Sitteunderlaget er strikka i ein blanding av Naturgarn og dobbeltråd tynt tovegarn. Super måte å prøve å få bukt med det til stadig veksande garnlageret! Eg husker ikkje heilt verken pinnestørrelse eller kva for ei oppskrift eg brukte. Må visst lære meg å skrive ned etterkvart... ;)


Håper du har hatt ein fin påske!

2 kommentarer:

  1. Hjemmestrikkede sitteunderlag er de aller beste altså. Burde strikket noen flere jeg også. Fine farger på det du har strikket.

    SvarSlett
  2. Godt å ha noe varmt i rumpa nå når det fortsatt ikke er den store varmen ute. Skulle ha strikket meg noen jeg også :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)