tirsdag 14. april 2015

Ny FWSS-kopi

Til jul fekk svigerinna mi den originale FWSS-hua i mørk blå. Ho kunne i tillegg tenke seg ein i grått, så då såg eg mitt snitt til å få ei ny hue på pinnene. I midten av mars hadde ho bursdag så då passa det veldig bra å gi hua. I tillegg til hua fekk ho ei pakke med verdens beste sjokolade!! Har du smakt denne? Visst ikkje kan eg berre sei: løp og kjøp!! Den er heldigvis ganske mektig, så ein klarer ikkje å hive i seg for mykje om gangen. Det kan jo vere greit for ein sjokoladeoverspiser som meg... ;)


Desse huene er utruleg raske og enkle å strikke og eg trur snart at eg må få ei på pinnenen til meg sjølv. Men så var det den eviglange strikkelista då.....


Strikkefakta
Oppskrift: Ravelry
Garn: Tynn Alpakka frå Du store alpakka
Garnmengde: 40g
Pinnestr: 3,0



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)