mandag 22. september 2014

Heeeeeei bloggen!!!!

Oi!! No var det plutseleg frykteleg lenge sidan forrige innlegg! Kor vart det siste halvåret av??? Våren og sommeren her på Vestlandet har vore så uendeleg solrik og varm at blogging og strikking rett og slett kom langt ned på prioriteringslista. Trening, fjellturer, utearbeid, ferier og sosiale sammenkomster har vore stikkordene siste månedene, og strikkelysten har ikkje vore så veldig tilstades (utruleg nok). Men heilt fråverande har den selvfølgeleg ikkje vore, så eit par ting har komme av pinnane. No syns eg det var på høg tid at desse får komme opp og fram i lyset...




Først ut er ein topp eg fann på Ravelry, HINE is a girl. Denne har eg hatt i strikkekøen ei stund, så då ei venninne sa at ho venta ei lita jente benytta eg sjansen til å få den på pinnene. Den fins kun i èin størrelse, 1,5-2år, så i utgangspunktet var det ikkje akkurat ei babygåve. Men toppen er visst tatt i bruk for lengst som kjole/tunika, noko som betyr at den kan brukast leeenge! ;)




Toppen var ferdig allerede tidleg i februar, så eg husker ikkje heilt alle detaljene. men eg brukte dobbel tråd Baby merino frå DROPS og eg trur eg brukte pinnestørrelsen som står i oppskrifta. Så med tjukke pinner og dobbel tråd vart dette eit raskt unnagjort strikkeprosjekt! Oppskrifta er gratis og du finn den her.


Ønsker deg ein strålende dag!!

3 kommentarer:

  1. Såå fin topp! Det designet har jeg ikke sett før. Kjempefin! Det gjorde seg med hjerteknapper:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Er ein haug med skjulte skatter på Ravelry! :)

      Slett
  2. Så nydelig! Fin farge og vakre knapper:) Denne oppskriften har jeg hatt lagret en stund og gleder meg til å finne en mottaker jeg kan strikke til:)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)