torsdag 9. januar 2014

Strikka julegaver

Ja, som tidlegare år vart det òg i fjor til eit par strikka gaver til jul. Den første eg strikka var denne ribbebuksa til nevøen min. Den vart strikka tidleg i høst og sidan han begynte i barnehagen og hadde behov for gode ullkler vart den gitt litt før jul. Eg glømte heilt å ta bilde av den før eg leverte den frå meg, så her er den allerede tatt i bruk og bildet vart tatt i hurten og sturten i jula... ;)


Buksa er strikka med to tråder baby merino. Kva eg tenkte på når eg kjøpte garn til denne buksa veit eg ikkje, men eg endte i alle fall opp med to nøster for lite! Å få fatt i garn med samme produksjonsnummer var tilnærma umuleg sidan eg kjøpte det på DROPS sitt salg i høst. Så då måtte eg kjøpe to nye nøster som sjølvsagt ikkje var heilt like i fargen... Heldigvis strikka eg som sagt med to tråder, så løsningen vart å rekke opp det halve buksebeinet som var strikka, dele garnet i to like deler og strikke med ein tråd frå kvart nøste i starten av begge buksebeina. Dette gjorde at overgangen mellom dei to fargene så og sei vart usynleg. Så nok ein gang klarte eg å redde meg inn igjen...Viktig med litt utfordringer... ;p




Den andre gåva eg strikka var til niesa mi på 9 år. Denne tunikaen fann eg på Ravelry for ei stund tilbake men eg visste ikkje heilt kven eg skulle lage den til. Når eg fekk høyre at niesa mi var glad i tunikaer var det ikkje tvil om kva ho skulle få til jul. :) Den er strikka i str 9-10 år og sidan ho er lang la eg til litt på lengden. Likevel vart den ikkje meir enn akkurat passelig. Får håpe ho får brukt den litt før den vert for liten..


Det eg likte så godt med denne tunikaen var alle detaljene, med ein anna farge inni lommene, raglanøkning (jepp, det er nok eit prosjekt som er strikka frå toppen og ned-elsker det!) og "bølgene" på brystet/ryggen og armene. I tillegg overlapper rillestrikken i eine sida slik at det vert plass til ein søt knapp.



Eg kan så absolutt anbefale alle med ei jente i familien å lage den. Skikkelig gøy å strikke med tjukt garn og tjukke pinner, noko som igjen gjer at dette ikkje vert eit evighetsprosjekt! ;)


Strikkefakta

Ribbebukse
Oppskrift: "All you knit is love" av Susie Haumann
Garn: DROPS Baby Merino (to tråder)
Pinnestr: 3 og 4

Tunika
Oppskrift: Ravelry
Garn: DROPS Merino Extra Fine
Pinnestr: 4 og 5



Ha ein fortsatt fin dag! :)

3 kommentarer:

  1. Så flotte gaver! Mye arbeid med buksen, men det er alltid kjekt når man e ferdig og vet at en er fornøyd med produktet :)

    SvarSlett
  2. Det er alltid hyggelig å gi bort gaver, men når det er noe man har brukt så lang tid på å lage så blir det noe ekstra. Både å gi og få:) Kjempefine plagg begge to, du er flink! :)

    SvarSlett
  3. Du er virkelig flink! Fine og praktiske plagg - blir inspirert til å prøve på litt større plagg selv :)

    SvarSlett

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)