tirsdag 10. september 2013

Smilla's kjole

....eller kanskje eg skal sei Victoria's kjole. Det er nemlig navnet på den nydelige jenta som no er eigar av denne kjolen. Ho er 3 veker gammal og på fredag var eg på barselbesøk. Eg må sei at eg til stadig vert overraska over kor små dei er, sjølv om min eigen litle Olliver var like liten. Rart kor fort ein gløymer.


 
 
Kjolen er strikka i New Zealand lammeull, mykje det samme som nøstebarnull men hakket billigere. Eg har brukt dette garnet ein gang før, då til bestefargenseren eg strikka til Olliver. Syns det er eit deilig og luftig garn som eg sannsynlegvis kjem til å bruke igjen. Om du har lyst til å prøve garnet finn du det på nettsida Strikkelin.
Som du ser innebærer kjolen ein heil del vrangstrikk, noko eg ikkje er så frykteleg glad i. Men når ein er fornøyd med resultatet glømmer ein prosessen... ;) Eg likte ikkje heilt avslutningen på kjolen, så derfor vart det til ein fastmaskerunde og picotkant. Eit effektivt virkemiddel for å gjere det heile litt meir sukkersøtt. :)


 
 
Eit par søte knapper måtte kjolen selvfølgelig ha. Desse har eg fått av venninna mi som bestilte ein heil del knapper via Etsy. Om du ikkje har vore innom denne sida, kan eg virkelig anbefale den, eit skikkelig knappeeldorado! ;)
 
 
 
Strikkefakta
 
Oppskrift: Smilla's kjole frå heftet "All you knit is love" av Susie Haumann
Garn: New Zealand lammeull
Pinnestr og heklenål: nr 3,5
 
 
 
 
Ønsker deg og dine ein fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)