torsdag 30. mai 2013

Jentevest

 
Du tenker vel kanskje: "Enda ein vest???". ;) Jepp, sånn er det. Syns vester er eit supert plagg til dei små. Dei er lune og gode, samtidig som dei ikkje er altfor varme til aktive kropper.
Denne gangen var det tid for å strikke i rosa. Det har komme flust med gutter til verda dei siste par årene, så no var det kjekt å strikke til ei lita jente. Mottakeren er dattera til ei venninne som allerede har rukke og bli 3 veker gammal (det går så fort!!!).





Oppskrifta på vesten fann eg på Pinnsvin Design. Eg har sett den på diverse blogger og syns den var skikkelig lekker! Den er strikka i Isager Alpaca 2, som eg kjøpte saman med oppskrifta. Fargen heiter så mykje som "nr 19", ein djup plommeraud farge.
Litt endringer vart gjort underveis, blandt anna valgte eg vekk perlestrikken under mønsteret. Syns det vart like fint utan. Eg valgte og vekk perlestrikken rundt ermholene. Her hekla eg først ein runde med fastmasker, så ein runde med picoter. Eg er fornøgd med resultatet, men stusser litt på størrelsen... Denne skal vere str 6mnd, men den ser meir ut som nyfødtstørrelse. Eg har brukt rett garn og pinnestørrelse, så ikkje veit eg... Jaja, får tru ho får bruke den ei stund! :)




Til slutt eit lite stemningsbilde frå terassen.. Me har hatt skikkelig flott vær her i vest dei siste vekene og det veit me å nyte (sidan det er forholdsvis sjelden...). I går hadde eg seinvakt så då var det berre til å slenge seg i sofaen ute og finne fram strikketøyet! 
*DEILIG MED SOMMER!!!*


  


Oppskrift: Pinnsvin design
Garn: Isager Alpaca 2, farge 19
Pinnestr: nr 3
Garnforbruk: ca 45g
Størrelse: 6mnd (?)


Ønsker deg ein finfin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)