onsdag 12. desember 2012

Strikkeklubb

 
Kor gammal er du?? ....tenker du kanskje.... Det var hvertfall det eg tenkte når eg var yngre. Gjekk du i klubb så var du gammal, skikkelig gammal! Lite visste eg kor koseleg det er. Eg er med i intet mindre enn TO strikkeklubber. Ein med gjengen frå gamlejobben og ein med naboer og venner rundt der eg bur. Veldig kjekk måte å treffe folk ein ikkje ser så ofte i ein hektisk kvardag.
 
I går skulle me egentlig ha eit lite sykurs, men ho som skulle ha det vart desverre sjuk. Då fann eg ut at eg like godt kunne invitere alle sammen heim til meg. Me hadde jo allerede satt av kvelden, og husmorfrie kvelder tuller ein ikkje med... ;)
 
 På menyen var det heimelaga rundstykker. Oppskrifta kjem frå mora til ei venninne. Kjempegode!!
 
 
 
 
I frysen hadde eg deilige villbringebær som vart plukka i sommar i tillegg til plommesyltetøy frå i fjor haust. Er så godt å ha sånt i frysen! Enkelt å ta ut og servere. 
 
 


På pinnene har eg for tida to rosa huer. Dei er til to kollegaer som har fått kvar si jente no i haust. Garnet er i deilig Alpaca-ull frå DROPS. Har strikka ein del av desse huene før, både til Olliver og andre. Dei sitt utruleg godt på hovudet og har lange, gode øyreklaffer. Alpaca-ull varmer jo òg skikkelig godt!
Huene er egentlig kjappe å strikke, og eg tenkte eg skulle bli ferdige med dei i går. Men som seg hør og bør blir det mykje prating og eting når ein har klubb, så strikketøyet blir lagt litt til sides.... ;)


 
 
 
Garn: DROPS Alpaca
Pinner: str 5
Størrelse: 1-3mnd og 6-9mnd
Garnmengde: ca 50g av begge farger til to huer
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)