fredag 14. desember 2012

Ein tur på biblioteket...

 
Det er mange år sia eg satte mine føtter i eit bibliotek. Trur nesten eg må tilbake til studietida, som vart avslutta for 8 år sidan! Men no har eg oppdaga det på nytt! Eg les sjelden bøker to ganger, så kva er egentlig vitsen med å fylle huset med bøker når du kan låne, lese og levere tilbake!? :) Billig og enkelt!
 
Her i huset går det mykje i Elias for tida (eller "Isjas" som tantebarna mine likte å kalle han...). Om han hadde fått lov kunne han sett på Elias-filmene i timesvis. "En til? en til?" Han liker og at me les bøkene til han. Han har foreløpig ingen bøker eller DVD-er sjølv, men han syns det er stas å få gå på biblioteket å hente med seg det han vil. Ikkje like stas å levere det tilbake, men får tru han lærer det etterkvart... ;) I dag reiste eg aleine og kom heim med desse to bøkene og ein DVD. Så no er helgekosen i boks.
 
 
 
 
I måro får Olliver overnattingsbesøk av kompisen som snart er 2 år. Dei leiker veldig godt saman til tross for at dei er så små. Veldig koselig med tanke på at me foreldre er gode venner frå før!
Dei er begge tidlig oppe om dagene, så då tenker eg det blir godt å kunne sette på film så mor kan slappe litt av på sofaen. Er ikkje så veldig våken kl 06 på ein fridag... ;)
 
No er det snart klart for kveldskos med "Alene hjemme 1" på TV-en. Blir aldri lei dei gode gamle filmene....
 
Ha ein fin fredag! :)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig koselig om du legger igjen et lite spor! :)